Samsunspor Yılmaz'dan Fenerbahçe'ye Destek
Yayınlanma:
Spor Toto Süper Lig'in yeni takımı Samsunspor'un Kulüp Başkanı Kazım Yılmaz, Fenerbahçe'nin Süper Lig'de kalması gerektiğini söyledi.
Spor Toto Süper Lig'in yeni takımı Samsunspor'un Kulüp Başkanı Kazım Yılmaz, Fenerbahçe'nin Süper Lig'de kalması gerektiğini söyledi.
Fenerbahçe'nin Bank Asya 1. Lig'de mücadele etme kararını yöneticilerinin aldığını belirten Samsunspor Kulüp Başkanı Kazım Yılmaz, "Bu çok üzücü bir olay. Fenerbahçe gibi bir camianın Süper Lig'de olmaması üzücü. İnşallah ayrılmazlar ligden, federasyonun vereceği cevaba bağlı. Fenerbahçe'nin Süper Lig'den ayrılmasını istemiyoruz. Süper Lig Fenerbahçesiz olmaz" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.