Samsunspor Tribünlerinden Yönetime Tepki

Samsunspor Tribünlerinden Yönetime Tepki
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Samsunspor'un kendi evinde oynadığı Manisaspor maçında Şirinler taraftar grubu yönetime tepki göstererek maçın ikinci yarısında tribünleri boşalttı.

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Samsunspor'un kendi evinde oynadığı Manisaspor maçında Şirinler taraftar grubu yönetime tepki göstererek maçın ikinci yarısında tribünleri boşalttı.

Samsun 19 Mayıs Stadı'nda oynanan Samsunspor Manisaspor maçında yönetim aleyhine slogan atan Şirinler taraftar grubu, maçın ikinci yarısında yönetime tepki göstererek tribünleri boşalttı. Tribünleri boşaltan Şirinler taraftar grubu stadın dışında da yönetim aleyhine sloganlar attı.

Bu arada Samsunspor'un Manisaspor'a 2-1 yenildiği maçı 8 bin 153 biletli seyirci izlerken, Samsunspor Kulübü tarafından bayanlar ve 16 yaş altındaki taraftarlar için ayrılan tribünlerde toplam 594 bayan ve 16 yaş altı taraftar karşılaşmayı ücretsiz izledi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.