Samsunspor Kulübü Başkanı Yılmaz: "Çalışmayan Gider"
Samsunspor Başkanı Kazım Yılmaz, Samsunspor Kulübü'nün kurumsal hale getirilmesi için profesyonel bir yaklaşım içinde olduklarını söyledi ve "bu yolda kimsenin gözünün yaşına bakılmayacak" dedi.
Samsunspor'un ligde başarılı ve kalıcı olmayı hedefleyen projelerin hayata geçirileceğini belirten Samsunspor Başkanı Kazım Yılmaz, bu konuda titiz bir çalışma içinde olduklarını açıkladı. Samsunspor Kulübü'nü bu amaç doğrultusunda yeniden yapılandırmaya devam ettiklerini söyleyen Başkan Yılmaz, Genel Koordinatör Kemal Bayraktar'ın görevden alınmasıyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, "Samsunspor'un menfaatleri ne gerekiyorsa biz Yönetim Kurulu olarak bunu yapıyoruz. Kemal bey ile bu nedenle yolumuzu
ayırdık" dedi.
Samsunspor'u profesyonel bir yaklaşım içinde yönettiklerini de ifade eden Başkan Yılmaz, "Bizim sevdamız Samsunspor'u layık olduğu şekilde yönetmektir. Bunun için gecemizi-gündüzümüze katarak çalışıyoruz. Bu enerjiyi gösteremeyenlerle de zaten çalışmamız mümkün değil" diye konuştu.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.