Samsunspor Kampa Girdi
Yayınlanma:
Samsunspor, akşam saat 18.00'de Nuri Asan Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla MKE Ankaragücü maçının hazırlıklarını sürdürdü. Kırmızı-beyazlı takım, kampa girdi.
Samsunspor, akşam saat 18.00'de Nuri Asan Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla MKE Ankaragücü maçının hazırlıklarını sürdürdü. Kırmızı-beyazlı takım, kampa girdi.
Teknik direktör Vladimir Petkovic nezaretinde yapılan antrenmanda futbolcular önce 5'e 2 top kapma çalışmasının ardından istasyon çalışması yaptı. Taktik çalışmanın da gerçekleştirildiği antrenman, yarı sahada yapılan çift kale maçla sona erdi. Oyuncular bu akşamdan itibaren Nuri Asan Tesisleri'nde kampa girdi.
Bu arada takım akşam antrenmanını Samsunspor Kulübü Başkanı Kazım Yılmaz ile yöneticiler de izledi. Kırmızı-beyazlı ekip son antrenmanını yarın saat 10.45'te basına ve taraftarlara kapalı olarak yapacak.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.