Samsunspor Görkemli Bir Törenle Sezonu Açmaya Hazırlanıyor
Samsunspor, 2011-2012 Spor Toto Süper Lig sezonunu 4 Eylül Pazar günü görkemli bir törenle açmaya hazırlanıyor.
Sanatçıların katılacağı, ışık gösterilerinin yapılacağı sezon açılışında Samsunspor'un oyuncuları taraftarlara tek tek tanıtılacak. Saat 20.00'de ise Samsunspor, Süper Lig'in diğer ekibi Orduspor ile açılış maçı oynayacak.
Samsunspor Kulübü Başkanı Kazım Yılmaz sezon açılışıyla ilgili bir açıklamada yaptı. Açıklamasında bütün Samsunspor sevdalılarını sezon açılışına davet eden Başkan Kazım Yılmaz, Samsun 19 Mayıs Stadı'nda yenileme ve bakım çalışmaları yapılarak Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile UEFA kriterlerine uygun hale getirildiğini söyledi. Kaldırılan tel örgülerin yerine saha ile tribün arasına cam korucuların monte edildiğini belirten Başkan Kazım Yılmaz, "Taraftarlarımız bundan böyle karşılaşmaları konforlu ve
rahat bir ortamda izleyebilecek" dedi.
Başkan Kazım Yılmaz açıklamasında, "Spor da Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesi"ne dair kanun gereği, taraftarlara yönelik yaptırımların ağırlaştırıldığına da dikkat çekti. Taraftarlardan karşılaşma boyunca rakibe ve hakeme yönelik hiç bir şekilde küfürlü tezahüratta bulunmamalarını, sahaya yabancı madde atmamalarını, takımlarını tüm maç boyunca centilmence desteklemelerini isteyen Kazım Yılmaz, "Aksi halde hem kulübümüz hem de kurallara aykırı davranan taraftarlar çok ağır cezalar ile karşı karşıya
kalacaktır. Taraftarlarımızın sorumluluk bilinciyle maçları izleyeceğine olan güvenim tamdır" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.