Samsunspor, Ankaragücü Maçından Umutlu

Samsunspor, Ankaragücü Maçından Umutlu
Spor Toto Süper Lig'in 10. haftasında evinde MKE Ankaragücü ile karşılaşacak olan Samsunspor, taraftarının desteği ile 3 puan almak istiyor.

Spor Toto Süper Lig'in 10. haftasında evinde MKE Ankaragücü ile karşılaşacak olan Samsunspor, taraftarının desteği ile 3 puan almak istiyor.

Samsunspor Kulübü Başkanı Kazım Yılmaz, yaşanan kötü gidişin sona ermesi için özellikle Ankaragücü ile yapılacak maçta tüm Samsunspor taraftarının 12. adam olarak tribündeki yerini almasını istedi. Yaşanan kötü günlerin alınacak galibiyet ile bitmesini istediklerinin altını çizen Kazım Yılmaz, "Üzgünüz, inşallah bu maçla üzgünlüğümüz biter ve şeytanın bacağını kırarız. Teknik ekibimize ve oyuncularımıza güveniyoruz. Ev sahibi olarak centilmence bir maç olmasını istiyoruz. Bu maçta özellikle

taraftarlarımızın yanımızda olmasını istiyoruz. Taraftarımızla aramızda bir sıkıntımız yok. Ankaragücü maçında yoğun bir taraftar kitlesini 12. adam olarak 19 Mayıs Stadı'nda görmek istiyoruz" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.