Samsunpor Yeni Yılın İlk Gününde İdman Yaptı

Samsunpor Yeni Yılın İlk Gününde İdman Yaptı
Samsunspor, yeni yılın ilk gününde Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.

Samsunspor, yeni yılın ilk gününde Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.

Kırmızı-beyazlılar, 2012 yılının ilk antrenmanını saat 15.00'de yaptı. Nuri Asan Tesisleri'ndeki antrenmanda oyuncular önce 5'e 2 top kontrol çalışmasında bulundu. Ardından kontrol pas çalışmalarına geçildi. Kültür fizik hareketleriyle devam eden antrenman, yarı sahada yapılan çift kale maçıyla sona erdi. Samsunspor'un yarın (Pazartesi) saat 10.00'da tek antrenman yapacağı öğrenildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.