Sakaryaspor-konyaspor Maçının Ardından
Bank Asya 1. Lig'in 5. haftasında Sakaryaspor, kendi evinde Konyaspor'a 2-0 mağlup oldu.
Maç sonrası düzenlenen basın toplantısında konuşan Konyaspor Teknik Direktörü Osman Özdemir, oyuncular?n? alm?º olduklar? galibiyetten dolay? tebrik etti. Özdemir, "Oyun istediğimiz gibi devam etti. Hafta içi bu oyun tarzı üzerine çalışmıştık. Galibiyeti isteyen taraf biz olduk. İlk yarı Sakaryaspor'un etkili olduğu anlar oldu. Ancak kritik yerlerde yaptığımız müdahalelerle 3 puanı aldık. Ben Konya halkından biraz sabır istiyorum. Bu takımın zamana ihtiyacı var. Kadromuzda 10 kişi ilk defa profesyonel
oluyor. Zaman içerisinde daha güzel bir futbol oynayacağız" dedi.
Sakaryaspor Teknik Direktörü ªaban Y?ld?r?m ise, "İlk yarı iyi oynadık. Ancak soyunma odasına gitmeye hazırlanırken yediğimiz gol, bizim de planlarımızı değiştirdi. Neticede golü bulamadık ve sahadan mağlup ayrıldık. Pes edecek halimiz yok. Daha önümüzde çok zaman var. Hedefmizden sapmadık. Telaşa kapılmanın gereği yok" diye konuştu.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.