Sakaryaspor Bolu'da Kampa Girdi

Sakaryaspor Boluda Kampa Girdi
Bank Asya 1. Lig'in 2. haftasında Boluspor ile karşılaşacak Sakaryaspor Bolu'da kamp'a girdi.

Bank Asya 1. Lig'in 2. haftasında Boluspor ile karşılaşacak Sakaryaspor Bolu'da kamp'a girdi.

Öğlen saatlerinde Bolu'ya gelen Yeşil-siyahlı ekip akşamüzeri yaptığı ter idmanı ile günü tamamlayarak dinlenmeye çekildi. Antrenman sonrası açıklamalarda bulunan Sakaryaspor Teknik Direktörü Şaban Yıldırım, "Boluspor güçlü ve hedefleri olan bir takım, bizimde hedeflerimiz var o sebeple bu maçada 3 puan parolası ile çıkacağız. Geçen hafta 3 puan alarak lige iyi bir başlangıç yaptık. Bu haftada bunu devam ettirerek puanımızı 6 ya çıkarmak istiyoruz." dedi. Ayak bileğindeki sakatlığından dolayı ligin ilk

haftasında oynanan TKİ Tavşanlı Linyitspor karşılaşması kadrosunda yer alamayan İlkay Demir'in durumu hakkında da açıklamalarda bulunan Yıldırım, "İlkay'ı bu karşılaşmanın kadrosuna dahil ettik. Henüz tam hazır değil ancak karşılaşmanın gidişatına göre oyuna alıp almayacağıma kara vereceğim" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.