Şakar: Yolumuza Devam Ediyoruz

Şakar: Yolumuza Devam Ediyoruz
Trabzonspor Asbaşkanı Nevzat Şakar, Eskişehirspor galibiyetiyle, Şampiyonlar Ligi'nde olduğu gibi ligde de yollarına devam ettiklerini söyledi.

Trabzonspor Asbaşkanı Nevzat Şakar, Eskişehirspor galibiyetiyle, Şampiyonlar Ligi'nde olduğu gibi ligde de yollarına devam ettiklerini söyledi.

UEFA Şampiyonlar Ligi'nde liderliğini sürdüren Trabzonspor'da, ligde de alınan başarılı sonuçların ardından keyifler yerine geldi. Karabükspor ve Eskişehirspor maçlarıyla birlikte çıkışa geçen bordo-mavililer ligde yaşadığı zor günleri geride bıraktı. Trabzonspor Asbaşkanı Nevzat Şakar, Eskişehirspor karşısında deplasmanda kazanmalarının kendileri açısından çok önemli olduğunu belirterek, "Maçın ilk yarısında istediğimiz oyunu saha da sergilemeyemedik ama ikinci yarıda toparlandık ve istediğimiz golleri

bulduk. Oyuncularımız yorucu maçlar oynamalarına rağmen ortaya koydukları performans ve kazanma arzusu bizi mutlu ediyor. Onları tebrik ediyorum. Şampiyonlar Ligi'nde olduğu gibi ligde de yolumuza devam ediyoruz" dedi.

TRABZONSPOR İZİNLİ

Spor Toto Süper Ligi'nin 5. haftasında deplasmanda Eskişehirspor'u 2-0 mağlup eden Trabzonspor bugünü ve yarını izinli olarak geçirecek. Bordo-mavililer hazırlıklarına 5 Ekim Çarşamba günü saat 20.00'de Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde yapacağı antrenmanla başlayacak.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.