Şakar: Trabzonspor'un Hiçbir Kupasında Haksızlık Ve Rakibe Saygısızlık Yoktur
Trabzonspor Asbaşkanı Nevzat Şakar, bugüne kadar elde ettikleri kupalarda haksızlık ve rakibe saygısızlık olmadığını belirterek, "Aksine çoğunlukla önümüz kesilmeye çalışılmıştır" dedi.
Trabzonspor'un 44. kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında Yüzüncü Yıl Parkı'nda bulunan anıta çelenk koyuldu. Anma törenine, Trabzonspor Asbaşkanı Nevzat Şakar, Genel Sekreter Hasan Yener, Divan Kurulu Başkanı Ali Özbak ve yönetim kurulu üyeleri katıldı.
Trabzonspor Asbaşkanı Nevzat Şakar anma töreninde yaptığı konuşmada, köklü bir spor geleneğinin en son temsilcisi konumundaki Trabzonspor kuruluşunda kısa bir süre sonra elde etmeye başladığı büyük başarılarla Türk futbolunda devrim niteliği taşıyan önemli adımlar attığını belirterek, "Trabzonspor, Anadolu'dan da şampiyon çıkabileceğini herkese ispatlamış sergilediği devamlılıkla elde ettiği sonuçların tesadüf olmadığını belgelemiştir. Elbette böylesine büyük bir kulübün bu seviyelere ulaşmasında bir çok
kişinin emeği, alın teri, bilgisi desteği ve duyarlılığı rol oynamıştır" diye konuştu.
"TRABZONSPOR'UN HİÇBİR KUPASINDA HAKSIZLIK VE RAKİBE SAYGISIZLIK YOKTUR"
Şakar, "Trabzonspor'un hiçbir kupasında haksızlık, rakibe saygısızlık yoktur. Aksine çoğunlukla önü kesilmeye çalışılmış ancak tüm zorlukların üstesinden birlik ve beraberlik anlayışıyla gelmeyi başarmıştır. İşte bu tüm değerlerimizi simgeleme düşüncesinden hareketle oluşturulan bu anıtın önünde kulübümüze emeği geçen tüm değerlerimizi bir kez dana saygıyla anıyoruz" ifadelerini kullandı.
Türk futboluna getirdiği farklı kimlikle Anadolu'nun sesi olan kulübümüz bundan böylede futbolun zirvesindeki haklı konumunu korumaya devam edeceğini belirten Şakar, şöyle konuştu:
"Trabzonspor bu kentin en büyük değeridir. Trabzon'un kimliğidir. Öyleyse hepimize düşen, bize bu benzersiz mirası en iyi şekilde koruyup, daha da yüceltmektir. Şu günlerde birlik ve beraberliğe belki de her zamankinden daha fazla ihtiyaç duymaktayız. Trabzon'un adı, yıllarca hırsın, inancın, inatçılığın, rekabetin, birliğin, bütünlüğün, kazanmanın simgesi olmuştur. Böyle de devam edecektir. Yönetim kurulumuzun amacı sizlerden aldığı güçle bu görevi en iyi şekilde ve layıkıyla yerine getirmektir. Hedefe
ulaşmak adına yönetim, teknik kadro, oyuncu bütünlüğü, taraftar basın kısaca tüm camianın aynı duyguları paylaşması, aynı hedefe kilitlenmesi büyük önem taşımaktadır. Bu anlamda ciddi bir mesafe aldığımızı rahatlıkla söyleyebiliriz. Kenetlenme anlayışımızın devamı, başarı sürecimizin de daim olmasını sağlayacaktır. Bu nedenle başta başkanımız sayın Sadri Şener olmak üzere, şahsım ve yönetim kurulu üyesi tüm arkadaşlarım adına verdiğiniz desteğe bir kez daha teşekkür ediyor"
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.