Sağlam'dan vali ve emniyet müdürüne forma

Sağlamdan vali ve emniyet müdürüne forma
Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, Vali Bülent Kılınç ve Düzce Emniyet Müdürü Ali Gezer'e Bursaspor forması hediye etti.

Düzce'de 2007 yılından beri kutlanan "Avrupa Komşular Günü" kutlamaları çerçevesinde Düzce Belediyesi'nden Atatürk Anıtı'na kadar Belediye Bandosu ile Mehteran Takımı eşliğinde  yürüyüş düzenlendi. Yürüyüşün ardından parkta çay içen tost yiyen başarılı Teknik Direktör Ertuğrul  Sağlam  burada Vali Bülent Kılınç'a ve Emniyet Müdürü Ali Gezer'e Bursaspor forması hediye etti. Vali Kılınç, Sağlam'a başarılarının devamını diledi. 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.