“Sağlam Bir Temel Oluşturmak İstiyoruz”

“Sağlam Bir Temel Oluşturmak İstiyoruz”
Minikler Futbol İl Birinciliği dün Batırpark’ta yapılan maçlarla sona erdi.

Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından katılımın sağlandığı  ve Gençlik Spor İl Müdürlüğünün organize ettiği turnuvada final maçında Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu, Egemenlik İlköğretim Okulunu 1-0 mağlup ederek il şampiyonu oldu. 3.’lük 4.’lük maçında ise Cahit Zarifoğlu İlköğretim Okulu, Barbaros İlköğretim Okulunu  2-0 yenerek 3.oldu.

1.20110309103752.jpg

İlimizi Kuş Adasında nisan ayında yapılacak olan turnuvada iki finalist takım olan  Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu ve Egemenlik İlköğretim Okulu temsil edecek. İl Okul Futbol Koordinatörü Cengiz Karakız ve İl Spor Organizasyonları Temsilcisi Fikret Atay’da karşılaşmalarda bulunan 800’e yakın çocuğu çim sahaya çekerek bu çocukların futbol ile eğlenmesini ve yeteneklerini görmeleri amacı ile daha çok katılımın sağlanmasını hedefliyorlar. İl Okul Futbol Koordinatörü Cengiz Karakız; “Amaç ilerleyen yıllarda Kahramanmaraş’ın sporcularını bulmakla beraber sağlam bir temel oluşturmak. Bu yaş gruplarında yetenekleri keşfetmek ve lisanssız sporcuları tespit ettirip Türk futboluna kazandırmak.” Dedi. Gökhan Dökücü

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.