Sadri Şener: "Çekebileceğimiz En İyi Kurayı Çektik"

Sadri Şener: Çekebileceğimiz En İyi Kurayı Çektik
Trabzonspor Kulübü Başkanı Sadri Şener, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde iyi bir gruba düştüklerini söyledi.

Trabzonspor Kulübü Başkanı Sadri Şener, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde iyi bir gruba düştüklerini söyledi.

Bu akşam çekilen ve Trabzonspor'un Inter, CSKA Moskova, Lille takımları ile B Grubu'nda yer almasını değerlendiren Kulüp Başkanı Şener, çekebilecekleri en iyi kurayı çektiklerini belirterek, "Çekebileceğimiz en iyi kurayı çektik. Grupta yer alan takımlardan geri bir takım değiliz. Biz de iyi bir takımız. Önemli takviyeler yapmayı düşünüyoruz. Türkiye'yi en iyi şekilde temsil edeceğiz. Fransa'nın Lille kulübü ile ilişkilerimiz var. Gruplarda en iyi şekilde mücadele ederek bir üst tura çıkmak istiyoruz"

dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.