Saadettin Saran'dan Fenerbahçe Açıklaması

Saadettin Sarandan Fenerbahçe Açıklaması
Eski Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyesi ve Saran Holding Yönetim Kurulu Başkanı Saadettin Saran, Sarı-Lacivertli kulübün sıkıntılı bir dönemden geçtiğini belirterek, "Fenerbahçe Kulübü her zaman olduğu gibi bugünde içerisinde bulunduğu zor günleri atlatacakt

Eski Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyesi ve Saran Holding Yönetim Kurulu Başkanı Saadettin Saran, Sarı-Lacivertli kulübün sıkıntılı bir dönemden geçtiğini belirterek, "Fenerbahçe Kulübü her zaman olduğu gibi bugünde içerisinde bulunduğu zor günleri atlatacaktır" dedi.

Mersin Genç İşadamları (MEGİAD) 1. Geleneksel Buluşması'na katılmak üzere kente gelen Saran, İHA muhabirinin sorularını yanıtladı. 'Futbol'da Şike Soruşturması' kapsamında Fenerbahçe'nin zor bir dönemden geçtiğini anlatan Saran, yaşananları 'doğum sancısı' olarak değerlendirdi. Soruşturma sonrasında Türkiye ve Türk Futbolu adına olumlu sonuçların çıkacağına inandığını kaydeden Saran, "Fenerbahçe tartışmasız Türkiye'nin en büyük spor kulübüdür. Kulübümüz her zaman olduğu gibi bugün de içerisinde bulunduğu

zor günleri atlatacaktır" ifadesini kullandı.

Saran, 'Genel Kurul'da Fenerbahçe Başkanlığı'na aday olmayı düşünüyor musunuz?' sorusuna ise, "Şu anda seçim konuşmanın zamanı değil. Şu an tamamıyla Fenerbahçe'ye destek olma zamanıdır. Bugün tüm Fenerbahçe Camiası'nın yapması gereken takımlarına destek çıkıp Fenerbahçe'ye bağlılıklarını göstermeleridir" cevabını verdi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.