Polis Amca Tenis Yaz Okulu Başladı

Polis Amca Tenis Yaz Okulu Başladı
Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü

Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, 15 Temmuz'da başlayan kursun, yaz sonuna kadar devam edeceği bildirildi. Polis Evi Şube Müdürlüğü'nde bulunan tenis kortunda verilecek eğitimlere İl Emniyet Müdür Yardımcısı Saim Gül ve polis memuru Çağrı Uludağ antrenör olarak katılacak.

 

Kursla, küçük yaştaki çocuklara tenisin sevdirilmesi ve sporcu sayısının artırılması hedefleniyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.