Ozturk Yazıcı: Basarıları Tekrar Yakalamaya Goz Dıkmıs Bır Bursaspor Var

Ozturk Yazıcı: Basarıları Tekrar Yakalamaya Goz Dıkmıs Bır Bursaspor Var
Bursaspor Yonetim Kurulu Uyesi Ozturk Yazici, sike sorusturmasi ile birlikte tribunlerde sogumalar olduguna dikkat cekerek, "Pazartesi gunu taraftarlarimizin stadi dolduracagina inaniyorum. Basarilari tekrar yakalamaya goz dikmis bir Bursa var" dedi.

Bursaspor Yonetim Kurulu Uyesi Ozturk Yazici, sike sorusturmasi ile birlikte tribunlerde sogumalar olduguna dikkat cekerek, "Pazartesi gunu taraftarlarimizin stadi dolduracagina inaniyorum. Basarilari tekrar yakalamaya goz dikmis bir Bursa var" dedi.

Ozturk Yazici, takimin Ataturk Stadi'nda duzenlenen taraftara acik antrenmanini takip etti. Antrenman sirasinda basin mensuplarina aciklamalarda bulunan Yazici morallerin cok iyi oldugunu ifade ederek, "Hakikaten sanssiz maclar oldu. Bu sike sorusturmasi ile beraber tribunlerde sogumalar oldu. Butun olumsuz etkenler birlesti ve 4-5 haftalik kotu bir surec gecirdik. Biz basta hocamiza, teknik heyete guveniyoruz. Antrenmani taraftarimiz ile gerceklestiriyoruz. Pazartesi gunu taraftarimizin stadi

dolduracagina inaniyorum. Biz ne zaman birlik beraberlik icinde olduysak basarilari yakaladik. Bu basarilari tekrar yakalamaya goz dikmis bir Bursa var. Taraftar, basin, yonetim, teknik heyet tekrar canlandi. Insallah Bursa bundan sonra hep basarilar ile anilacak" diye konustu.

"BIZDE HOCAMIZ ILE MUTLUYUZ"

Butun Bursa'nin Ertugrul Saglam ile butunlestiginin altini cizen Yazici, "Son zamanlarda Milli takim ile ilgili haberler ciksada hocamiz, 'Ben Bursasporluyum burada mutluyum' beyanatlari verdi. Bizde hocamizla ve teknik heyetle mutluyuz. Biz Bursa ve Bursaspor icin kilitlendik" seklinde konustu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.