Orduspor'da Samsun Mesaisi

Ordusporda Samsun Mesaisi
Orduspor teknik direktörü Metin Diyadin, bu hafta Pazar günü oynayacakları Samsunspor maçından 3 puan hedeflediklerini söyledi.

Orduspor teknik direktörü Metin Diyadin, bu hafta Pazar günü oynayacakları Samsunspor maçından 3 puan hedeflediklerini söyledi.

Metin Diyadin, yaptığı açıklamada İstanbul Büyükşehir Belediyespor ile oynadıkları ve hafta sonu karşılaşacakları Samsunspor maçlarını değerlendirdi. Diyadin, İstanbul Büyükşehir Belediyespor gibi hem kadrosu hem oyuncusuyla iyi organize olmuş bir takımla karşılaştıklarını belirterek, "Ligin ilk iki haftasında çok iyi organize olduğunu ispat eden bir takımla oynadık. Özellikle ilk 35 dakika oyunun hakimi bizdik. İkinci yarıda oyunun kontrolü daha çok İstanbul Belediye'ye geçti. İkinci golü de bulamayınca

son dakikalarda yediğimiz gol ile berabere bitti. Her şeye rağmen önemli bir deplasmandan bir puan aldık. Mücadeleden dolayı memnunum. Ancak bu maç gösterdi ki özellikle ikinci yarıda topu ayağımızda tutmamız ve çok pas yapmamız gerekiyor" dedi.

Bu hafta saha ve seyircileri önünde konuk edecekleri Samsunspor maçının hazırlıklarına başladıklarını söyleyen Diyadin, "Bu ligde kolay maç yok. Samsunpor'da iyi bir takım. Her maç gibi bu maçı da taraftarlarımızın önünde kazanmayı arzuluyoruz. Bu maçtan kesinlikle 3 puanı hedefliyoruz" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.