Orduspor'da Ankaragücü Maçı Hazırlıkları

Ordusporda Ankaragücü Maçı Hazırlıkları
Orduspor, Spor Toto Süper Lig'in 7. haftasında oynayacağı Ankaragücü maçının hazırlıklarına başladı.

Orduspor, Spor Toto Süper Lig'in 7. haftasında oynayacağı Ankaragücü maçının hazırlıklarına başladı.

Durugöl Vali Kemal Yazıcıoğlu Tesisleri'nde çalışmalarını sürdüren Orduspor'da antrenman ısınma koşusu ile başladı. Teknik direktör Metin Diyadin yönetimindeki antrenmanda ısınma hareketlerinin ardından açma, germe hareketleri yapıldı. Antrenmanın ana bölümünde ise çift kale maç gerçekleşti.

Teknik direktör Metin Diyadin, Ankaragücü ile zorlu bir maç oynayacaklarını belirterek, "Ankaragücü dinamik bir takım. Sıkıntılı bir süreçten geçtiler ve çıkış arıyorlar. Zorlu bir maç olacağı da muhakkak. Bizim için final niteliğinde bir maç olacak. Zorlu bir maçtan istediğimizi alarak dönmek istiyoruz" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.