Orduspor Kampa Girdi

Orduspor Kampa Girdi
Orduspor, Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında pazar günü saha ve seyircisi önünde oynayacağı Samsunspor maçının hazırlıklarını tamamlayarak kampa girdi.

Orduspor, Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında pazar günü saha ve seyircisi önünde oynayacağı Samsunspor maçının hazırlıklarını tamamlayarak kampa girdi.

19 Eylül Stadı'nda yapılan çift kalenin ardından kampa girerek maç saatini beklemeye başlayan Orduspor'da tüm planlar galibiyet üzerine kuruldu. Orduspor Teknik Direktörü Metin Diyadin, Samsunspor ile zorlu bir maça çıkacaklarını belirterek, "Samsunspor'da bizim gibi Süper Lig'in yeni takımı ve güçlü bir kadro kurdu. Zorlu bir maç oynayacağız. Bizim için önemli olan iyi oyunla birlikte maçı kazanmak. Bunun haricinde başka bir şey düşünmüyoruz" dedi.

Diyadin, pazar günü tüm taraftarları maça davet ederek, Manisaspor maçında tribünlerdeki boşluklara dikkat çekerek, "Bu maçta stadın dolması lazım. Taraftarımızı arkamızda görmek istiyoruz" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.