Orduspor, İlçelerden Destek Bekliyor

Orduspor, İlçelerden Destek Bekliyor
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Orduspor'da yönetim kurulu, geride kalan 10 haftada 17 puan toplayan ve ligde 6. sırada bulunan takımın, ilk yarının son 7 maçında da başarılı sonuçlar alacağına inandığını açıkladı.

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Orduspor'da yönetim kurulu, geride kalan 10 haftada 17 puan toplayan ve ligde 6. sırada bulunan takımın, ilk yarının son 7 maçında da başarılı sonuçlar alacağına inandığını açıkladı.

Orduspor yönetim kurulu tarafından yapılan açıklamada, ilk yarının kalan 7 maçının birbirinden zorlu geçeceğini, Orduspor olarak bu zor süreçten başarıyla çıkılacağı belirtildi. Teknik heyete ve futbolculara inandığını belirten yönetim kurulu, "7 haftalık zorlu süreci birlik ve beraberliğimizi en üst düzeye getirerek, kenetlenerek başarılı bir şekilde tüm tedbirleri alarak aşacağız. Süper Lig'in sorumluluğunun bilincinde en üst düzeyde disiplinle bu süreci başarılı bir şekilde aşacağız" açıklamasında

bulundu.

Açıklamada şu görüşlere yer verildi:

"Futbolda üç sonuç var. Orduspor olarak kurduğumuz güçlü kadromuzla, tüm maçlarımıza, içeride ve dışarıda 3 puan parolasıyla çıkarken, Süper Lig'de alınan her puanın da altın değerinde olduğunun bilincinde yolumuza devam ediyoruz. Özellikle Ordu 19 Eylül'de oynayacağımız maçlarda 19 ilçemizin Belediye Başkanlarından ve Kaymakamlarımızdan, değerli muhtarlarımızdan, Ordu 19 Eylül'e taraftarlarımızın otobüslerle sevkiyatlarını sağlamalarını bekliyoruz. Böylelikle büyük Orduspor taraftarımıza sadece bilet

parası vermek kalacak. Hedefimiz Ordu 19 Eylül Stadyumu'nda 19 ilçemizin temsil edildiğini görmek. Bu nedenle 19 ilçemizin Belediye Başkanlarına ve Kaymakamlarımıza, değerli muhtarlarımıza önemli sorumluluk düşüyor. Orduspor olarak bu fedakarlığı da bekliyoruz. Ordu 19 Eylül'de çok büyük bir taraftar topluluğunun, tıklım tıklım doldurulmuş tribünlerin, 3 puan almamızda, Ordu'daki maçlarda payının hep büyük olduğu gerçeğinin altını çizerek bu avantajımızı hep Orduspor olarak kullanmalıyız. Süper Lig'in ilk

yarısını büyük Orduspor taraftarımızın desteği ile en iyi yerde bitireceğiz."

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.