Orduspor Büyük Düşünüyor
Orduspor Kulübü Başkanı Nedim Türkmen, hedeflerinin 5 yıl içinde Süper Lig şampiyonluğu olduğunu söyledi.
Nedim Türkmen yaptığı açıklamada, 26 yıl sonra çıktıkları Süper Lig'de geride kalan 10 haftada 17 puan toplayarak tüm Türkiye'nin takdirini kazandıklarını söyledi. Hedeflerinin Süper Lig'i en iyi yerde tamamlamak ve önümüzdeki yıllarda Orduspor bayrağını Avrupa' da dalgalandırmak olduğunu ifade eden Türkmen, "5 yıl içinde de hedef Süper Lig şampiyonluğunu yaşamak olacaktır. Bugüne kadar ne söz verdiysek yaptık. Bunu da yaparız" diye konuştu.
Türkmen, şöyle devam etti: "Orduspor'u bir dünya kulübü yapmak adına her şeyimizi ortaya koymalıyız. Hedefimiz 5 yıl için Türkiye Süper Lig şampiyonu olmak. Bunun olabilmesi için, Orduspor'u dev bütçelerle yarışacak duruma getirmemiz gerekiyor. Orduspor'un kalıcı gelirlere kavuşması adına önemli adımları atmak zorundayız. Öncelikle kulübü halka açacağız. 400 milyon dolarlık dev bütçelerle yarışacak hale getirmemiz için 100-150 milyonluk bütçelere kavuşmamız gerekiyor. Kalıcı gelirlere kavuşmamız kulübün
geleceğini kazanması anlamına geliyor."
İlk yarının bitimine 7 hafta kaldığını ve birbirinden zorlu maçların kendilerini beklediğini dile getiren Orduspor Kulübü Başkanı Nedim Türkmen, "Kurduğumuz güçlü ve geniş kadromuz bu sürecin üstesinden gelecek güce sahiptir. Süper Lig'de kolay maç yok. Her zaman dikkatli ve disiplin içinde olmak ve en iyisini vermek zorundayız. Futbol 3 sonuçlu bir oyun. Süper Lig'de alınan her puanın altın değerinde olduğunu bilerek, her maçımıza içeride ve dışarıda 3 puan parolasıyla çıkıyoruz. Teknik heyete ve takıma
güveniyorum. Taraftarlarımızla beraber çok büyük sevinçler yaşayacağız" şeklinde konuştu.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.