Ordu'da Taraftarlar Arasında Arbede
Spor Toto Süper Lig'de bu akşam 19 Eylül Stadı'nda oynanacak Orduspor-Galatasaray maçı öncesi taraftarlar arasında kısa süreli arbede çıktı.
Deniz tarafındaki Galatasaray taraftarları için ayrılan tribüne bitişik vaziyette oturan Ordusporlu taraftarların bulunduğu yerde taraflar arasında önce sözlü sataşma yaşandı. Sataşmanın bir süre sonra slogan atmaya dönüşmesi ardından Sarı-kırmızı taraftarların koltukları sökmesiyle gelişen olayda iki taraftar grubu arasında kısa süreli bir arbede yaşandı. Ordu Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Çevik Kuvvet ekipleri iki takımı ayıran tribüne yönlendirilirken, Galatasaray Yönetim Kurulu Üyesi Abdürrahim Albayrak
arbedenin yaşandığı tribün önüne gelerek iki takımın taraftarlarını yatıştırdı. Albayrak'ın teskin edici konuşmaları üzerine iki takım taraftarı arasındaki gergilik sona erdi. Albayrak, tribün önünden alkışlarla ayrıldı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.