Nevzat Şakar İfade Vermek İçin Adliyeye Geldi
Yayınlanma:
Trabzonspor Asbaşkanı Nevzat Şakar, şike soruşturması kapsamında ifade vermek üzere adliyeye geldi.
Trabzonspor Asbaşkanı Nevzat Şakar, şike soruşturması kapsamında ifade vermek üzere adliyeye geldi.
Şike soruşturması kapsamında gözaltına alındıktan sonra emniyette rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan ve hakkındaki gözaltı kararı kaldırılan Nevzat Şakar, ifadesini vermek üzere tekrar Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne geldi. Şakar, bir süre adliyede kaldıktan sonra bir açıklama yapmadan ayrıldı.
Şakar'ın öğleden sonra yeniden adliyeye gelerek soruşturma savcısı Mehmet Berk'e ifade vereceği öğrenildi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.