Muratpaşa, Türkiye Kupası'nı İstiyor

Muratpaşa, Türkiye Kupasını İstiyor
Muratpaşa Belediyespor Bayan Hentbol Takımı Türkiye Kupası Yarı Final ilk maçında 24 Ocak Salı günü Üsküdar Belediyesi'ni ağırlıyor.

Muratpaşa Belediyespor Bayan Hentbol Takımı Türkiye Kupası Yarı Final ilk maçında 24 Ocak Salı günü Üsküdar Belediyesi'ni ağırlıyor.

Bayanlar Hentbol Türkiye Kupası'nda mücadele eden Muratpaşa Belediyespor, yarı final ilk maçında 24 Ocak Salı Süleyman Evcilmen Spor Salonu'nda Üsküdar Belediyesi ile karşılaşacak. Çeyrek Final'de Eskişehir Anadolu Üniversitesi'ni eleyen Muratpaşa Belediyespor, yarı finali de geçerek, Türkiye Kupası'nın sahibi olmak istiyor.

Muratpaşa Belediyespor Antrenörü Birol Ünsal, "Türkiye Kupasını kazanmayı hedefleyen takımız. Üsküdar Belediyesi maçına iyi hazırlandık. Kendi sahamız ve seyircimiz önünde farklı galip gelerek rövanş maçı için avantaj sağlamak istiyoruz" diye konuştu.

Muratpaşa Belediyespor Kulüp Başkanı İbrahim Akkaya da tüm sporseverleri maça davet etti.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.