Mke Ankaragüçlü Futbolculara Yasal Doping

Mke Ankaragüçlü Futbolculara Yasal Doping
MKE Ankaragücü'nde yaşanan yönetim krizi nedeniyle yaklaşık 8 aydır maaşlarını alamayan futbolcuların ödemesi yarın yapılacak.

MKE Ankaragücü'nde yaşanan yönetim krizi nedeniyle yaklaşık 8 aydır maaşlarını alamayan futbolcuların ödemesi yarın yapılacak.

Tam 8 aydır hiçbir alacakları ödenmeyen futbolcuların yüzü, Cengiz Topel Yıldırım yönetiminin göreve gelmesiyle gülmeye başladı. 5 Ekim tarihinde 2 taksit birden alan futbolculara yarın 1 trilyona yakın alacakları banka hesaplarına yatırılacak. Ödemeler, Pazar günü Orduspor ile hayati önem taşıyan maça çıkacak Sarı-lacivertli futbolcular için bir moral dopingi olacak.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.