Mke Ankaragüçlü Futbolculara Yasal Doping
Yayınlanma:
MKE Ankaragücü'nde yaşanan yönetim krizi nedeniyle yaklaşık 8 aydır maaşlarını alamayan futbolcuların ödemesi yarın yapılacak.
MKE Ankaragücü'nde yaşanan yönetim krizi nedeniyle yaklaşık 8 aydır maaşlarını alamayan futbolcuların ödemesi yarın yapılacak.
Tam 8 aydır hiçbir alacakları ödenmeyen futbolcuların yüzü, Cengiz Topel Yıldırım yönetiminin göreve gelmesiyle gülmeye başladı. 5 Ekim tarihinde 2 taksit birden alan futbolculara yarın 1 trilyona yakın alacakları banka hesaplarına yatırılacak. Ödemeler, Pazar günü Orduspor ile hayati önem taşıyan maça çıkacak Sarı-lacivertli futbolcular için bir moral dopingi olacak.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.