Milli Takım Oyuncuları Cuma Namazını Dolmabahçe'de Kıldı
Yayınlanma:
2012 Avrupa Şampiyonası Elemeleri A Grubu'ndaki dokuzuncu maçında bu akşam Almanya ile karşılaşacak olan A Milli Futbol takımı oyuncuları, Cuma namazını Dolmabahçe Camii'nde kıldı. Namazın ardından camiden çıkan futbolculara, vatandaşlar yoğun ilgi göster
2012 Avrupa Şampiyonası Elemeleri A Grubu'ndaki dokuzuncu maçında bu akşam Almanya ile karşılaşacak olan A Milli Futbol takımı oyuncuları, Cuma namazını Dolmabahçe Camii'nde kıldı. Namazın ardından camiden çıkan futbolculara, vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Kaptan Arda'nın da aralarında bulunduğu milli futbolcular, vatandaşlarla bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.
Milli takım oyuncuları, basın mensuplarının sorularını yanıtsız bırakarak camiden ayrıldı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.