Milli Takım Oyuncuları Cuma Namazını Dolmabahçe'de Kıldı

Milli Takım Oyuncuları Cuma Namazını Dolmabahçede Kıldı
2012 Avrupa Şampiyonası Elemeleri A Grubu'ndaki dokuzuncu maçında bu akşam Almanya ile karşılaşacak olan A Milli Futbol takımı oyuncuları, Cuma namazını Dolmabahçe Camii'nde kıldı. Namazın ardından camiden çıkan futbolculara, vatandaşlar yoğun ilgi göster

2012 Avrupa Şampiyonası Elemeleri A Grubu'ndaki dokuzuncu maçında bu akşam Almanya ile karşılaşacak olan A Milli Futbol takımı oyuncuları, Cuma namazını Dolmabahçe Camii'nde kıldı. Namazın ardından camiden çıkan futbolculara, vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Kaptan Arda'nın da aralarında bulunduğu milli futbolcular, vatandaşlarla bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.

Milli takım oyuncuları, basın mensuplarının sorularını yanıtsız bırakarak camiden ayrıldı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.