Milli Boksörler, Bakü'yü Titretmeye Devam Ediyor

Milli Boksörler, Baküyü Titretmeye Devam Ediyor
Azerbaycan'ın Başkenti Bakü'de yapılan Büyük Erkekler Dünya Boks Şampiyonası'nın 4. gününde, 69 kilodaki Milli Boksör Önder Şipal, Polonyalı rakibi Kamil Szeremeta'yı mağlup ederek adını ikinci tura yazdırdı.

Azerbaycan'ın Başkenti Bakü'de yapılan Büyük Erkekler Dünya Boks Şampiyonası'nın 4. gününde, 69 kilodaki Milli Boksör Önder Şipal, Polonyalı rakibi Kamil Szeremeta'yı mağlup ederek adını ikinci tura yazdırdı.

Maça iyi başlayan ve müsabakanın sonuna kadar kontrolü elden bırakmayan Şipal, üstünlüğünü skora yansıtarak ringden 14-10 galip ayrıldı. Kazandığı için çok mutlu olduğunu dile getiren Şipal, şampiyonanın sonunda hem olimpiyat vizesi hem de madalya almak istediğini belirtti. Elde ettiği galibiyet ile Türk halkının göğsünü kabartan Önder Şipal'i tebrik eden ilk kişi, müsabakaları ilk günden itibaren yerinde takip eden Türkiye Boks Federasyonu Başkanı Eyüp Gözgeç oldu.

Bu galibiyetle birlikte şampiyonada ringe çıkan 5 boksörümüzden 4'ü ikinci tura yükseldi. 49 kiloda Ferhat Pehlivan, 56 kiloda Furkan Ulaş Memiş, 69 kiloda Önder Şipal ve 81 kiloda Caner Sayak adını bir üst tura yazdırırken turnuvaya veda eden tek sporcumuz Selçuk Eker oldu.

Büyük Erkekler Dünya Boks Şampiyonası'nda 30 Eylül Cuma, ikinci tura adını yazdıran Önder Şipal'in kardeşi 64 kilodaki Milli Boksör Onur Şipal, Nikaragualı Luis Amador ile tur mücadelesi için ringe çıkacak.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.