Mersin İdman Yurdu'nda 3 Puan Sevinci Yaşanıyor
Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında zor günler geçiren Gaziantepspor'u 2-0 mağlup eden Mersin İdman Yurdu'nda, alınan 3 puanın sevinci yaşanıyor.
Süper Lig'in ilk 4 haftasında toplanan 9 puanı değerlendiren Mersin İdman Yurdu Kulübü Başkanı Ali Kahramanlı, Gaziantepspor karşısında alınan galibiyetin kendilerine moral ve motivasyon olarak döndüğünü söyledi. Gaziantepspor maçında güçlerini tam anlamıyla sahaya yansıtamadıklarını diye getiren Kahramanlı, ilerleyen haftalarda sahada daha iyi bir Mersin İdman Yurdu olacağını belirtti. Kahramanlı, "Ligin ilk 4 haftasında 9 puan toplamak bizim için önemli bir başarıdır. Bundan sonraki süreçte daha iyi ve
keyifli bir oyun sergileyerek, başarı grafiğini üst seviyelere taşımayı hedefliyoruz" ifadesini kullandı.
Toplanan 9 puanda taraftarların da emeği olduğunun altını çizen Kahramanlı, iç veya dış sahada kendilerini yalnız bırakmayan taraftarlara teşekkür ederek, Kırmızı-Lacivertli renklere gönül verenlerin her zaman Mersin İdman Yurdu'nun yanında olmalarını istedi.
Spor Toto Süper Lig'in uzun soluklu bir maraton olduğunu kaydeden Kahramanlı, birkaç maçta alınan veya alınacak galibiyetlerin kendileri için yeterli olmayacağını vurguladı. Kahramanlı, "Önemli olan galibiyetlerimizi uzun vadeye yayabilmektir. Bunun için Gaziantep temsilcisinin karşısında aldığımız 3 puan sevincini bir kenara bırakıp, önümüzdeki hafta deplasmanda yapacağımız Kayserispor maçını düşünmeliyiz. Ümit ediyorum ki, Kayseri'den 3 puanla döneceğiz ve önümüzdeki haftalara daha emin adımlarla
yürüyeceğiz" diye konuştu.
Takım içerisindeki moral ve motivasyonun üst düzeyde olduğunu anlatan Kahramanlı, ligin 5. haftasında deplasmanda oynayacakları Kayserispor maçından takım olarak güçlerini tam anlamıyla sahaya yansıttıklarında Mersin'e 3 puanla dönebileceklerini de sözlerine ekledi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.