Mersin İdman Yurdu, Gaziantepspor Maçı Saatini Beklemeye Başladı

Mersin İdman Yurdu, Gaziantepspor Maçı Saatini Beklemeye Başladı
Mersin İdman Yurdu, Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında bugün oynayacağı Gaziantepspor maçı hazırlıklarını tamamlayarak maç saatini beklemeye başladı.

Mersin İdman Yurdu, Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında bugün oynayacağı Gaziantepspor maçı hazırlıklarını tamamlayarak maç saatini beklemeye başladı.

Teknik Direktör Nurullah Sağlam nezaretinde maçın oynanacağı Tevfik Sırrı Gür Stadyumu'nda gerçekleştirilen antrenmanı Mersin İl Emniyet Müdürü Arif Öksüz ve Mersin İdman Yurdu Yönetimi de izledi. Düz koşu, ısınma ve koordinasyon hareketlerinin ardından 5'e 2 pas çalışması yapan Kırmızı-lacivertliler, daha sonra hafif tempoda maç yaptı. Yaklaşık 2 haftadan bu yana sakatlığı nedeniyle takımdan ayrı kalan Erman Özgür'ün de katıldığı antrenmanda futbolcuların oldukça neşeli olduğu gözlendi.

Antrenman sonrasında İl Emniyet Müdürü Arif Öksüz futbolculara baklava ikram ederken, Kırmızı-lacivertli ekip kampa girerek maç saatini beklemeye başladı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.