Masa Tenisi’nde Şampiyon Cüceli
Cüceli ilköğretim Okulu Yıldız Erkek Masa Tenisi Takımı, Kahramanmaraş il genelinde 20–21 Mart 2010 tarihlerinde yapılan masa tenisi müsabakalarında il birincisi oldu.
Cüceli ilköğretim Okulu Yıldız Erkek Masa Tenisi Takımı, madalya ve kupayla ödüllendirildi. Masa Tenisi Takımı, yıldızlar kategorisinde il genelinde yapılan müsabakalardan oyun vermeden birincilikle döndü. Yarışmaya, il genelinden 15 takım iştirak etti. Cüceli İlköğretim Okulu öğrencileri Mustafa Tekçe, Ali Tuzcu, Durdu Kılınç altın madalyayı almaya hak kazandı.
Cüceli ilköğretim Okulu Yıldız Erkek Masa Tenisi Takımı bu sonuçla 27–28-29 Nisan 2010 tarihlerinde Samsun’da yapılacak olan Türkiye Şampiyonasında Kahramanmaraş ilini temsil etme hakkı kazandı.
Cüceli İlköğretim Okulu Müdürü Yücel Şanlıtürk öğrencilerin kazanmış olduğu başarının gurur verici olduğunu belirterek, Masa tenisi takımını çalıştıran Beden Eğitimi öğretmeni Murat Olcaytu’ ya teşekkür etti. Yücel Şanlıtürk, amaçlarının Samsun’da Kahramanmaraş’ı en iyi şekilde temsil etmek olduğunu söyledi. Şanlıtürk, köy okulu olarak maddi imkânlarının çok kısıtlı olduğunu Türkiye şampiyonasına gidebilmek için her kesimden destek beklediklerini ifade etti. MEM-BASIN

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.