MASA TENİSİNDE KUPALAR SAHİPLERİNİ BULDU

MASA TENİSİNDE KUPALAR SAHİPLERİNİ BULDU
Turnuva sonucunda, Yıldız Erkelerde Şehit Teğmen İlköğretim Okulu birinci, Hoca Ahmet Yesevi İlköğretim Okulu ikinci, AEL İlköğretim Okulu ise üçüncü oldu.

KAHRAMANMARAŞ - Elbistan Milli Eğitim Müdürlüğü İlçe Lig Heyeti tarafından organize edilen, İlköğretim ve Orta öğretim Kurumları Arası Masa Tenisi Turnuvası sona erdi.
     Elbistan Ticaret Meslek Lisesi Spor Salonu'nda düzenlenen turnuva, final maçlarının ardından sona erdi.
     Turnuva sonucunda, Yıldız Erkelerde Şehit Teğmen İlköğretim Okulu birinci, Hoca Ahmet Yesevi İlköğretim Okulu ikinci, AEL İlköğretim Okulu ise üçüncü oldu.
     Genç Kızlarda Elbistan Lisesi birinci, Gazi Mustafa Kemal Lisesi ikinci, Anadolu Öğretmen Lisesi ise üçüncü oldu.
     Genç Erkekler de ise Anadolu Öğretmen Lisesi birinci, Özel Altınküre Lisesi ikinci, Anadolu Lisesi ise üçüncü oldu.
     Dereceye giren okulların kupaları İlçe Lig Heyeti Başkanı İbrahim Uzman, okul müdürleri ve öğretmenler tarafından verildi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.