Manisaspor'dan 'Biletsiz Giriş' Açıklaması
Manisaspor taraftarlarının maçlara çocuk ve kadınların biletsiz olarak alınması yönünde talebi üzerine açıklama yapan Manisaspor Kulübü, konunun proje aşamasında olduğunu, statü haline getirilmesi ile projenin yürürlüğe gireceğini bildirdi.
Kulüpten yapılan yazılı açıklamada, "24 Eylül Cumartesi günü Manisa'da Büyükşehir Belediyespor ile oynayacağımız Spor Toto Süper Lig 4. hafta karşılaşması öncesinde bazı taraftarlarımız tarafından maçlara çocuk ve kadınların biletsiz olarak alınması konusunda, kulübümüze yapılan talepler üzerine bir açıklama yapma gereği duyulmuştur. Türkiye Futbol Federasyonu tarafından kadın ve 16 yaş altı çocukların maçlara biletsiz girebileceği ile ilgili açıklama yapılmıştır. Fakat şuan hala proje aşamasındadır.
Statü haline getirildikten sonra proje yürürlüğe girecektir. Şuan itibariyle kesin açıklama yapılana dek kadın ve çocukların maçlara biletsiz girmeleri söz konusu değildir" denildi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.