Manisaspor'da Orduspor Maçı Hazırlıkları
Yayınlanma:
Manisaspor, Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında deplasmanda Orduspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
Manisaspor, Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında deplasmanda Orduspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
Tarık Almış Spor Tesisleri'nde Teknik Direktör Kemal Özdeş yönetiminde gerçekleştirilen antrenman sahada yapılan ısınma çalışmasıyla başladı. Siyah-beyazlılar antrenmanın ikinci bölümünde salonda kuvvet çalışması yaparken, antrenman son bölümde dar alanda yapılan dayanıklılık çalışması ile tamamlandı.
Manisaspor, hazırlıklarına saat 19.30'da yapılacak antrenman ile devam edecek.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.