Manisaspor'da Orduspor Maçı Hazırlıkları

Manisasporda Orduspor Maçı Hazırlıkları
Manisaspor, Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında deplasmanda Orduspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Manisaspor, Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında deplasmanda Orduspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Tarık Almış Spor Tesisleri'nde Teknik Direktör Kemal Özdeş yönetiminde gerçekleştirilen antrenman sahada yapılan ısınma çalışmasıyla başladı. Siyah-beyazlılar antrenmanın ikinci bölümünde salonda kuvvet çalışması yaparken, antrenman son bölümde dar alanda yapılan dayanıklılık çalışması ile tamamlandı.

Manisaspor, hazırlıklarına saat 19.30'da yapılacak antrenman ile devam edecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.