Manisaspor, Fenerbahçe Maçı Hazırlıklarına Başladı

Manisaspor, Fenerbahçe Maçı Hazırlıklarına Başladı
Manisaspor, Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında deplasmanda Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına Ordu Yalçın Otel Tesisleri'nde yaptığı antrenman ile başladı.

Manisaspor, Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında deplasmanda Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına Ordu Yalçın Otel Tesisleri'nde yaptığı antrenman ile başladı.

Teknik direktör Kemal Özdeş yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda yenileme çalışması yapıldı. Siyah-beyazlılarda Orduspor maçında sağ alt bacağında zedelenme olan Jimmy Dixon ve sağ kasığında sertleşme meydana gelen Mehmet Güven takımdan ayrı olarak yürüyüş yaptı. Saat 15.00'da Ordu'dan karayolu ile Trabzon'a geçen Manisaspor takımı saat 20.25'te Trabzon'dan havayolu ile İstanbul'a giderek kampa girecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.