Manisa'nın Fener'i
Aralarında 1 puan fark olan Salihli Spor ile Adalaspor, rakiplerini yenerek şampiyonluk kutlaması yaptı. İlginç anlar, Fenerbahçe'nin Turkcell Süper Ligin son haftasında yaşadığı anları aratmadı.
Manisa 2. Amatör Küme E Grubu'nda 31 puanla lider olan Adalaspor, ligin son haftasında Salihli'de Ali İhsan Karayiğit Stadı'nda Beyliklispor'u konuk etti. Maça hızlı başlayan ve etkili atakları ile sık sık gol pozisyonuna giren Adalaspor, maçı Volkan Bulut (3) ve Serhat'ın attığı gollerle 4-0 kazanarak ligi 34 puanla bitirdi ve şampiyonluğunu ilan etti. Maç sonrası büyük bir coşkuya sahne olan stat, futbolcuların ve taraftarların şampiyonluk şarkıları ile inledi. Tribünlerde bulunan davul ve zurna çalan kişilerde saha içine inerek futbolcularla birlikte uzun süre göbek attı. Adala Belediye Başkanı Ferayi Aslan'da futbolcuların yanına gelerek şampiyonluk nedeniyle kutlamalara katıldı.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.