Mancini'den İtiraf: City, Şampiyonlar Ligi'ni Kazanamaz

Manciniden İtiraf: City, Şampiyonlar Ligini Kazanamaz
Premier Lig ekiplerinden Manchester City'nin teknik direktörü Roberto Mancini, takımının bu sezon, gruptan çıksa dahi, Şampiyonlar Ligi'ni kazanmasının mümkün olmadığını söyledi.

Premier Lig ekiplerinden Manchester City'nin teknik direktörü Roberto Mancini, takımının bu sezon, gruptan çıksa dahi, Şampiyonlar Ligi'ni kazanmasının mümkün olmadığını söyledi.

İngiltere Premier Lig'in zirvesinde yer alan ancak Şampiyonlar Ligi'nde gruptan çıkma şansını 7 Aralık'ta Bayern Münih'le oynayacakları son maça bırakan Manchester City'de teknik direktör Roberto Mancini'den ilginç bir açıklama geldi. Mancini, takımının gruplardan çıksa bile Şampiyonlar Ligi'ni kazanabilecek güçte olmadığını söyledi. Premier Lig'de şampiyonluğun en güçlü adaylarından biri olduğunu geride kalan 12 haftayı zirvede kapatarak gösteren City için Mancini'nin açıklamaları şaşkınlık uyandırırken

tecrübeli teknik adam şöyle konuştu:

"Bu sezon Şampiyonlar Ligi'ni kazanabilecek bir takım olduğumuzu düşünmüyorum. Real Madrid, Barcelona, Bayern Münih ve Inter gibi takımlar bizden daha tecrübeliler" dedi.

Manchester City, Şampiyonlar Ligi A Grubu 6. hafta maçında İtalyan ekibi Napoli'ye 2-1 yenilerek gruptan çıkma şansını son maça bırakmıştı. Grupta Napoli'nin 1 puan gerisinde 7 puanla üçüncü sırada bulunan City'nin ilerleyebilmesi için son maçında Bayern Münih'i yenmesi ve Napoli'nin de grupta puanı bulunmayan Villarreal'e puan kaybetmesi gerekiyor.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.