Liseler Arası Masa Tenisi Turnuvası

Liseler Arası Masa Tenisi Turnuvası
Geçtiğimiz günlerde yapılan liselerarası masa tenisi turnuvasında Kahramanmaraş Ticaret Meslek Lisesi birinci olmayı başarırken, Şubat ayında Kütahya’da yapılacak olan Liselerarası Türkiye Masa Tenisi Müsabakalarına da katılmayı hak etti.

Geçtiğimiz günlerde yapılan liselerarası masa tenisi turnuvasında Kahramanmaraş Ticaret Meslek Lisesi birinci olmayı başarırken, Şubat ayında Kütahya’da yapılacak olan Liselerarası Türkiye Masa Tenisi Müsabakalarına da katılmayı hak etti.

19 okul takımının katıldığı müsabakalar çekişmeli ve hayli heyecanlı geçerken, il birincisi olan Ticaret Meslek Lisesi, Aralık ayında Adana ve Kayseri’de yapılan masa tenisi gurup müsabakalarında da şehrimizi başarı ile temsil etmişti.

Masa Tenisi İl temsilcisi ve Ticaret Meslek Lisesi Masa Tenisi Antrenörü İsmet Türksayar, sporcuları ile gurur duyduğunu, bu başarılı gençlerin önünü açan Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakçı’ya teşekkür ettiğini belirterek; “Kütahya’da yapılacak olan Liselerarası Masa Tenisi Müsabakalarında ilimizi ve okulumuzu en iyi şekilde temsil edebilmek için hazırlıklara başladık, çalışmalarımız yoğun tempoda sürüyor. Hedefimiz final gurubunda yer alarak, başarımıza bir yenisini daha eklemek istiyoruz” dedi.

Türksayar ayrıca, kendilerine her zaman destek olan spor dostu Ticaret Meslek Lisesi Müdürü Fatih Mehmet Gökçe’ye de teşekkür etmeyi unutmadı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.