Linyitsporlu Futbolcu Kasem Ahmed Özür Diledi

Linyitsporlu Futbolcu Kasem Ahmed Özür Diledi
Bank Asya 1. ligi takımlarından TKİ Tavşanlı Linyitspor'un Adanaspor ike oynadığı maçın 54. dakikada oyundan alının ve bunun üzerine tepki gösteren Kazem Ahmed, yöneticilerden ve taraftarlardan özür diledi.

Bank Asya 1. ligi takımlarından TKİ Tavşanlı Linyitspor'un Adanaspor ike oynadığı maçın 54. dakikada oyundan alının ve bunun üzerine tepki gösteren Kazem Ahmed, yöneticilerden ve taraftarlardan özür diledi.

Bu olayın ardından A Takımı kadrosuna alınmayan Kazem Ahmed, yaptığı açıklamada, "Şu anda zor günler geçiriyorum; ama bunun üstesinden geleceğim. Futbolcular için en önemli şey birlikte çalıştığınız insanlar, arkadaşlarınızın sizi sevmesi, size olan sevgisini göstermesi. Bende Tavşanlı halkına söz veriyorum. Geri dönüşümü yapacağım ve elimden geldiğince iyi oynayacağım" dedi.

Sakatlığı hakkında da konuşan Ahmed, "2 gündür çok ağrı çekiyorum. Duygusal yönden bir travma geçiriyorum. Ve bunu yenmem için bugün sahada olmam gerekiyordu" diyerek sakatlığıyla ilgili emar çekileceğini bildirdi.

Ahmed, "Oyundan çıkarken bende her futbolcu gibi iyi oynamak istiyordum. Bu yüzden oyundan çıkarken bazı gereksiz hareketler yapmış olabilirim. Bu davranışımdan dolayı Tavşanlı halkını ve kulübü üzdüysem beni affetmelerini rica ediyorum" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.