Ligde Bursa, kupada Fener

Ligde Bursa, kupada Fener
Süper Lig'de Bursaspor'un şampiyon olmasını arzu eden Galatasaray, bugünkü Türkiye Kupası Finali'nde ise Fenerbahçe'nin zaferini bekleyecek. Çünkü...

Galatasaray Başkanı Adnan Polat, dün yaptığı açıklamada ligde Bursaspor’un şampiyon olmasını istediklerini söylemişti. Ziraat Türkiye Kupası Finali’nde ise işin rengi değişiyor. Cim Bom, bugün Şanlıurfa’da oynanacak finalde Fenerbahçe’nin kupayı almasından yana olacak. Çünkü mücadele Trabzonspor’un zaferiyle sonuçlanırsa, Galatasaray ligi üçüncü sırada bitirse bile, 29 Temmuz’da UEFA Avrupa Ligi’nde ekstra bir eleme daha oynayacak ve sezonu erken açmak zorunda kalacak. Fenerbahçe’nin kupayı müzesine götürmesi halinde ise Sarı-Kırmızılı ekip Avrupa Ligi’nden önce sadece bir eleme turuna çıkacak ve bu karşılaşmayı 19 Ağustos’ta oynayacak. Bu da hemen hemen Süper Lig’in başlangıcıyla aynı tarihe denk geliyor.

Büyük sıkıntı olmuştu
Geçen sezonu beşinci sırada bitirdiği için sezonu en erken açan takım olan Galatasaray, çabuk form tutmuş, ancak 10. hafta itibariyle önlenemez bir düşüşe geçmişti. Sarı-Kırmızılılar benzer bir sıkıntı yaşamamak ümidiyle, Fenerbahçe’nin Trabzonspor karşısındaki kupa zaferini bekleyecek.        

Raşit Altun

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.