Leo Franco yolcu

Leo Franco yolcu
Galatasaray Kulübü Başkanı Adnan Polat, Arjantinli kaleci Leo Franco ile yola devam etmeyeceklerini, futbolcuya bu durumun tebliğ edildiğini söyledi.

Galatasaray Kulübü Başkanı Adnan Polat, Arjantinli kaleci Leo Franco ile yola devam etmeyeceklerini, futbolcuya bu durumun tebliğ edildiğini söyledi.

Polat, yaptığı açıklamada Aykut Erçetin ile iki hafta önce sözleşme  yeni lediklerini belirterek, yeni sezonda Aykut, Ufuk ve Emirhan ile yola devam edeceklerini söyledi.

 Franco'nun Galatasaray'da kalmasının iki tarafın da hayrına olmayacağını ifade eden Polat, bu durumun Arjantinli kaleciye tebliğ  edildiğini  açıkladı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum