Kulüpler Play-off Sistemini Kabul Etti

Kulüpler Play-off Sistemini Kabul Etti
Türkiye Futbol Federasyonu ile yapılan toplantının ardından Kulüpler Birliği adına açıklamalarda bulunan Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, play-off sisteminin bu sezon Spor Toto Süper Lig'de uygulanacağını bildirdi.

Türkiye Futbol Federasyonu ile yapılan toplantının ardından Kulüpler Birliği adına açıklamalarda bulunan Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, play-off sisteminin bu sezon Spor Toto Süper Lig'de uygulanacağını bildirdi.

Federasyonun İstinye'deki merkez binasında yapılan toplantının ardından kulüpler adına açıklama yapan Yıldırım Demirören, "Gelecek sezondan itibaren play-off sistemi uygulanacak. Denemekten zarar gelmez lig statüsünde değişiklik yapılabilir. Futbol ailesinin tek amacı yere düşen futbolumuzu ayağa kaldırmaktır. Futbola heyecan getirmeliyiz. Play-off sistemi canlılık sağlayacaktır. Bütün kulüp temsilcileri katıldı. Galatasaray'ın play-off sisteminde eksik bulduğu yönler var" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.