Küçük Kızlar Basketbolda İl Birincisi

Küçük Kızlar Basketbolda İl Birincisi
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Basketbol İl Temsilciliğinin 2010–2011 faaliyet sezonunda yer alan Küçük Kızlar Basketbol İl Birinciliği tamamlandı

Güzel ve çekişmeli geçen maçlardan sonra dereceye giren takımlara kupaları verildi. Konuyla ilgili bir açıklama yapan Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı “ Takım sporlarında kendimize bir hedef koymuştuk. Ligler düzenleyerek sporcularımıza daha çok maç oynama fırsatı verdik. Liglerimiz tüm hızıyla devam etmekte spor salonlarımız bir an olsun boş kalmamaktadır” dedi.

3.20110211094539.jpg

İl Müdürlüğü olarak kulüpler arası grup müsabakalarına katılacak olan takımlarımıza her konuda destek olacaklarını vurgulayan İl Müdürümüz takım sporlarında ki hedeflerimize böylelikle daha çabuk ulaşacaklarını söyledi. Bugün burada dereceye giren takımlarımızı kutluyor, grup maçlarında başarılar diliyorum diyerek sözlerini tamamladı. Kupa törenine Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, Spor Şube Müdürü Mehmet Karatutlu, Beden Eğitimi Öğretmenleri, Antrenörler ve sporcuların aileleri katıldılar.

Oynanan maçlardan sonra takım sıralamaları şöyle oluştu.

1-Maraş Gençlik Spor

2-Bölge Spor

3-Gençlik Spor

4-Kano Yelken Spor

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.