Konyaspor, Olağanüstü Genel Kurula Gidiyor
Yayınlanma:
Bank Asya 1. Lig takımlarından Konyaspor, olağanüstü genel kurula gidiyor.
Bank Asya 1. Lig takımlarından Konyaspor, olağanüstü genel kurula gidiyor.
Geçen sezon Spor Toto Süper Lig'de mücadele ederken bu sezon bir alt küme olan Bank Asya 1 Lig'e düşen Konyaspor'da yönetim kurulu olağanüstü genel kurul kararı alıyor. Ligin 3. haftasında evinde konuk ettiği TKİ Tavşanlı Linyitspor'a 1-0 yenilerek ilk mağlubiyetini alan yeşil beyazlılarda başkan Bahattin Karapınar'ın görevini bırakmak istediği öğrenildi.
Konyaspor Yönetim Kurulu'nun bugün akşam saatlerinde yapacağı toplantıda olağanüstü genel kurul kararı alınacağı ve yarın kamuoyuna kararın açıklanacağı öğrenildi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.