KMS Yönetiminden Kurtul'a Teşekkür
Geçtiğimiz hafta arasında Ispartaspor beraberliği nedeniyle Kahramanmaraşspor’a 10 bin TL prim veren iş adamı A.Kadir Kurtul’a, KMS yönetimi adına İsmail Kahveci’den teşekkür geldi. Kahveci yazılı açıklamasında şu ifadelere yer verdi; “Spor Toto 3. Lig 2. Grupta yer alan şehrimizin tek profesyonel futbol takımının 2010-11 sezonunda yarışmacı takımlarla ligde kalma onur mücadelesinde, takımımızın ve yönetimimizin her şartta yanında olan, bu onur mücadelesinde bizleri yalnız bırakmayan ve 03-04-2011 tarihinde oynadığımız Ispartaspor-Kahramanmaraşspor müsabakasında takımımızın almış olduğu bir puan neticesinde, takıma her zamanki gibi maddi desteğini esirgemeyerek 10.000 TL prim ile futbolcularımızı taltiflendiren şehrimizin kanaat önderi, Kahramanmaraş şehri ve Kahramanmaraşspor sevdalısı sayın A.Kadir Kurtul Bey'e Kahramanmaraşspor futbol takımı ve yönetim kurulu olarak en müstesna saygılarımızı sunar, teşekkür ederiz.”
Haber merkezi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.