KMS de Kongre Heyecanı
Başkan Günkut, Kurban Bayramı öncesinde şehri terk eden 12 futbolcudan 10 tanesinin de bu gün şehre dönmesini beklediklerini ifade etti. Günkut, "12 futbolcumuz bayramdan önce şehri terk etmişti. Ancak burada kalan ve özellikle genç sporculardan oluşan futbolcularımız alınlarının akıyla çıktıkları Malatyaspor maçından 4-0 galip gelerek hepimizin yüzünü güldürmüşlerdi. Yapılan görüşmeler neticesinde 10 futbolcu bu gün tekrar şehre dönüyor. Tabi futbolcularımız, izinsiz olarak kulüpten ayrıldıkları için cezalandırılacaklar. Bu konuyla ilgili yönetimle yapacağımız toplantının ardından ne ceza vereceğimizi kararlaştıracağız" ifadelerini kullandı.
Günkut, Pazar günü oynanacak Şanlıurfaspor maçının da oldukça zorlu geçeceğini belirterek, "Rakibimiz grubun en güçlü takımlarından. Ancak biz rahatız, Play-off iddiamızı sürdürmek için maçı kazanmaktan başka bir düşüncemiz yok. Futbolcularıma güveniyorum, giydikleri formanın hakkını vererek, inşallah karşılaşmadan galibiyetle ayrılacaklar" şeklinde konuştu.
(İHA)

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.