Kipaş’tan 2. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası

Kipaş’tan 2. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası
Bu yıl 2.si düzenlenen Kipaş Kurumlar Arası Futbol Turnuvası Başladı.

Bu yıl 2.si düzenlenen Kipaş Kurumlar Arası Futbol Turnuvası Başladı.

Kipaş Holding  tarafından başlatılan kurumlar arası futbol turnuvası Maraton spor tesislerinde İlhan Altunay ve Sedat Kazancı’nın başlama vuruşu ile start aldı.

Kurum çalışanları arasında dostluk, kardeşlik ve arkadaşlık ruhunu canlandırmak ve çalışanların çalışma ortamının stresinden uzaklaştırıp spor yaparak eğlenmelerine olanak sağlamak amacıyla başlatılan turnuvanın karşılaşmaları başladı. Futbol turnuvası açılış törenine koordinatör İlhan Altunay, fabrika müdürü Mustafa Erbaltacı, holding müfettişi Adnan Ergül, sosyal hizmetler müdürü Mahmur Yolkulu, personel müdürü Sedat Kazancı ve diğer yöneticiler katıldı.

icc.20110506104953.jpg

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.