Kipaş Fen Lisesi Şampiyon
Yapılan karşılaşmalar sonunda şampiyonluk kupası Özel Kipaş Fen Lisesi takımının oldu. Özel Kipaş Fen Lisesi sırasıyla Ş.İ.A.G. Özmen Endüstri Meslek Lisesini 84-35, Anadolu Öğretmen Lisesini 43-20, Sütçü İmam Lisesini 69-60, Hoca Ahmet Yesevi Lisesini 73-39, Özel Ali Kenger Lisesini 59-19’luk skorlarla geçen Kipaş Fen Lisesi namağlup şampiyon oldu. Okulun Beden Eğitimi Öğretmenleri M.Kaan Yavuz ve Günseli Öz yaptıkları basın açıklamasında; “ 24-28 Ocak 2011 tarihleri arasında Nevşehir’de yapılacak olan Grup müsabakalarında ilimizi temsil edecek olmamız bizim için büyük onurdur. Hedefimiz ilimizi en iyi şekilde temsil edip 1. olmaktır. Desteklerini bizden esirgemeyen kurucumuz Sayın Hanefi ÖKSÜZ, kurucu temsilcimiz Sayın Ömer Hüdayioğlu ve Kipaş Fen Lisesi Yöneticimiz Sayın Taciser Tangavut’a teşekkürlerimizi sunarız.” Dediler. Haber merkezi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.