Kemal Özdeş İstifa Etti
Yayınlanma:
Manisaspor Teknik Direktörü Kemal Özdeş görevinden istifa etti.
Manisaspor Teknik Direktörü Kemal Özdeş görevinden istifa etti.
Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında sahasında Samsunspor ile 1-1 berabere kalan Manisaspor'da teknik direktör Kemal Özdeş, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında görevinden istifa ettiğini açıkladı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.