Kemal Özdeş İstifa Etti

Kemal Özdeş İstifa Etti
Manisaspor Teknik Direktörü Kemal Özdeş görevinden istifa etti.

Manisaspor Teknik Direktörü Kemal Özdeş görevinden istifa etti.

Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında sahasında Samsunspor ile 1-1 berabere kalan Manisaspor'da teknik direktör Kemal Özdeş, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında görevinden istifa ettiğini açıkladı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.