Kazım: Galatasaray Çok İyi Yolda

Kazım: Galatasaray Çok İyi Yolda
Galatasaraylı futbolcu Kazım Kazım, Orduspor ile zorlu bir maça oynayacaklarını ancak güzel bir sonuç almak istediklerini belirterek, "Liderlikten önemli olan bir şey var. O da Galatasaray'ın çok iyi yolda olduğudur" dedi.

Galatasaraylı futbolcu Kazım Kazım, Orduspor ile zorlu bir maça oynayacaklarını ancak güzel bir sonuç almak istediklerini belirterek, "Liderlikten önemli olan bir şey var. O da Galatasaray'ın çok iyi yolda olduğudur" dedi.

Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında Orduspor'la deplasmanda oynayacakları karşılaşma için kamp yaptıkları otelde Galatasaray Televizyonu'nun canlı yayınına katılan Kazım, kendilerini Trabzonspor maçı gibi zor ve bir o kadar önemli bir karşılaşma beklediğini ifade ederek, "Güzel bir sonuçla ayrılacağımızı düşünüyorum. Çok önemli karşılaşmalardan geçerek buralara kadar geldik. Takım olarak çok iyi durumdayız, arkadaşlık çok iyi seviyede" diye konuştu.

Milli oyuncu, lider olmanın kendilerine pozitif anlamda etkilediğini kaydederek, "Ancak Aralık ayında herhangi bir şampiyonluk vermiyorlar. Merdivenleri basamak basamak çıkıyoruz. İlk basamaktayız ve önemli bir adım attık. Ancak önemli olan sezon sonunda neler olacağı. Düşünülmesi gereken liderlikten ziyade takımın içinde bulunduğu durum. Arkadaşlık gerçekten çok iyi. Sahada herkes birbirine yardım ediyor, herkes birbirinin artılarını, eksilerini, güçlü güçsüz yanlarını biliyor. Devamlı birbirine yardım

eden, birbiri için mücadele eden ve çok iyi yolda olan bir Galatasaray takımı var. Bence bu liderlikten daha ön planda bulunuyor" şeklinde konuştu.

Kazım, 6 haftadır gol yemediklerini hatırlatarak, şöyle konuştu:

"Gol yemememizin en büyük nedeni defansif oyuncularımız. O yüzden kendilerine teşekkür ediyorum. Hocamıza da buradan teşekkür ediyorum. Çok tehlikeli bir takım olduk. Genelde forvetlerden gol beklenir ama bizim takımımızda herkes her an gol atabiliyor. Bu da bizim ne kadar tehlikeli bir takım olduğumuzu gösteriyor."

Taraftarlara da mesaj gönderen Sarı-kırmızılı oyuncu, "Galatasaray iyi yoldaysa bunun en büyük nedeni taraftarımızdır. Bizi desteklemeye devam etsinler. Çünkü onlar bizim 12. adamımız. Onlarla beraber olduğumuz zaman bizim için ekstra motivasyon oluyor. Onların desteğinin devam etmesini istiyoruz" ifadelerini kullandı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.